2017/03/27 at 11:37ب.ظ

نکاتی درباره مدیریت کانال فروشگاهی

  1. از گذاشتن پست های زیاد خودداری کنید.
  2. از گذاشتن چندین پست پشت سر هم و با فاصله بسیار کم خود داری کنید یا اگر مجبور به این کار هستید حتما کانال روی حالت بی صدا باشد.
  3. توجه داشته باشید که بعضی از کانال های تجاری و فروشگاهی نیازی به این ندارند که دائما محصولات خود را به مشتری نشان دهند، زیرا محصولاتشون بصورتی است که مشتری ممکن است فقط یک بار از آن ها خرید کنند. مثل کانال معاملات ملکی.
  4. کانال خود را همیشه بر روی بی صدا نگه دارید و فقط در زمانی که می خواهید مطلب مهمی را به کاربران اطلاع دهید یا یک بار در پایان روز مطلبی را با صدا ارسال کنید. دلیل این کار این است که اگر کانال شما زیاد سر و صدا کند کاربر، کانال شما رو بر روی بی صدا می گذارد و این اولین قدم اون به سمت کنار گذاشتن و ترک کردن کانال شماست. پس مراقب کاربران خود باشید.
برچسب ها

ارسال پیامک بلک لیست

تحصیل در هلند

Help-Desk