2017/04/03 at 1:24ب.ظ

اضافه کردن عکس به متن در تلگرام

امروز قصد داریم آموزش اضافه کردن عکس را به متن های بلند بدیم. همان طور می دانید در درج زیرنویس برای عکس ها از طرف تلگرام محدودیت وجود دارد. لذا برای این منظور دو روش زیر کاربرد دارد.

1- استفاده از ربات های تلگرام

در این روش شما با ورود به ربات های مخصوصی که برای این کار ساخته شده اند می توانید یک عکس را به یک متن بلند اتصال دهید. به این ترتیب که ابتدا عکس(و یا فایل) مورد نظر را برای ربات فرستاده و سپس متن را ارسال می کنید. در آخر ربات پست آماده را به شما تحویل میدهد. اکنون شما باید این پست را در کانال خود فوروارد نمایید.در زیر آی دی دو ربات را برای شما قید می نماییم

@attachbot

@tkanalsubtitlebot

با این روش در کانال شما و در بالای پست، اسم ربات سازنده قید می شود. اگر با این موضوع مشکل دارید به روش دوم عمل نمایید.

2- قرار دادن لینک عکس در نوشته

اضافه کردن عکس به متن در تلگرام

روش دیگر این است که شما باید ابتدا عکس مورد نظر را در یکی از سایت های آپلود عکس، آپلود نمایید سپس لینک مستقیم آن را در جایی از متن قرار دهید. یکی از قابلیت های تلگرام این می باشد که در متن جستجو کرده و اگر لینکی را پیدا کند در پایین متن آن را به نمایش میگذارد.

اضافه کردن عکس به متن در تلگرام

اگر لینک عکس را در تلگرام ارسال کنید می بینید که عکس شما را در پایین نمایش داده میشود. اما معمولا لینکی که به شما داده میشود خیلی طولانی است و قرار دادن آن در اول یا آخر متن جالب نیست. برای این کار باید لینک خود را کوتاه نمایید. البته بعضی از سایتها به شما لینک کوتاه می دهند.

اضافه کردن عکس به متن در تلگرام

در بالا یکی از سایت های ایرانی کوتاه کننده لینک را مشاهدمی کنید. در قسمت بالا آدرس عکس را وارد می کنید و بر روی دکمه کوناه کن کلیک می نمایید. سپس در پایین لینک کوتاه شده نمایش داده می شود.

اضافه کردن عکس به متن در تلگرام

 

همانطور که مشاهده می نمایید اگر لینک کوتاه شده را نیز در تلگرام ارسال کنید همان عکس شما نمایش داده می شود. اکنون می توانید این لینک کوتاه را در ابتدا یا انتها یا هرجای دیگر از متن خود قرار دهید و متن را در کانال منتشر نمایید.

اضافه کردن عکس به متن در تلگرام

در بالا نتیجه کار را می بینید. حتی می تواند عبارت http:// را از اول لینک حذف نمایید تا کوتاه تر شده و به چشم نیاید.

امیدوارم که این آموزش مورد پست شما عزیزان قرار گرفته باشه. در ادامه لینک چند کوتاه کننده را قرار می دهیم.

http://yon.ir

https://goo.gl

http://img7.ir (سایت آپلود عکس با لینک کوتاه می دهد)

برچسب ها