2019/08/17 at 12:16ب.ظ

امروز می خواهم نرم افزاری را معرفی کنم که براحتی بتوانید با کامپیوتر خانگی و لپ تاپ چندین ارز دیجیتال رو استخراج نمایید تا از این بازار عقب نمانید.

برای دریافت نرم افزار ابتدا باید سایت آن ثبت نام نمایید. برای ورود به صفحه ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

ثبت نام

پس از کلیک بر روی دکمه بالا وارد صفحه زیر می شوید و با وارد کردن ایمیل و یک رمز دلخواه در سایت ثبت نام می نمایید.

ماینرگیت

پس از ثبت نام به صفحه داشبورد منتقل می شوید. در این قسمت می توانید تمام رمز ارزهای قابل استخراج و همچنین سرعت استخراج سیستم خود را مشاهده نمایید. اکنون بر روی profile زده تا به تنظیمات حساب کاربری منتقل بشوید. سپس بر روی گزینه مشخص شده با فلش کلیک نمایید تا ایمل شما تایید بشود. حتما این کار را انجام دهید در غیر این صورت حساب شما فعال نمی گردد.

مینرگیت

دانلود نرم افزار

حالا از منو بالا بر روی گزینه Download کلیک نمایید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. سپس بر روی دکمه مشخص شده در پایین کلیک نمایید تا نرم افزار دانلود بشود. سپس نرم افزار را نصب نمایید.

دانلود ماینرگیت

کار با نرم افزار

پس از اجرا نرم افزار با صفحه زیر مواجه می شوید. حالا باید همان ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده اید را در کادر مشخص شده بنویسید و بر روی دکمه سبز رنگ بزنید. دقت کنید که باید دقیقا همان ایمیل زده بشود.

minergate

در صفحه شما می توانید با زدن بر روی دکمه Start Smart Mining انتخاب نوع ارز برای استخراج را به خوده نرم افزار بسپارید. نرم افزار با توجه به مشخصات سیستم شما و قیمت روز ارزها پر سودترین آن ها را برای شما انتخاب و ماین می کند. در غیر این صورت می توانید بر روی علامت مشخص شده کلیک نمایید تا خودتان نوع ارز و سرعت استخراج را مشخص نمایید.

استراج مونرو

اکنون چندین رمز ارز برای شما مشخص شده است که می توانید با انتخاب تعداد هسته CPU جهت ماین و یا استفاده از کارت گرافیک (تنها تعدادی از کارت های AMD و NVIDIA ساپورت می شود). در تصویر بالا نرم افزار مشغول استخراج XMR با سرعت 35 هش بر ثانیه می باشد که این ارز بیشترین سود را دارد. اکنون اگر در داخ سایت وارد حساب کاربری خود بشوید می توانید سرعت و مقدار استخراج شده را بصورت زنده مشاهده نمایید.

درضمن شما می توانید برنامه را بر روی چند دستگاه نصب نمایید و با یک اکانت شروع به استخراج نمایید تا سرعت افزایش یابد.

ماینر گیت

این اینجا سرعت استخراج تعداد سیستم های های اکتیو و کل رمز استخراج شده را مشاهده نمایید.

دکمه آبی رنگ سمت راست برای تسویه حساب شما می باشد. هر رمز ارز یک حداقلی برای انتقال به کیف پول دارد. مثلا ارز Monero نیاز به حداقل 0.005 دارد تا بتوانید آن را به کیف پول خود منتقل نمایید. برای انتقال شما باید حتما در سایت freewallet ثبت نام نمایید. تواجه کنید که حتما باید با همان ایمیل سایت ماینرگیت در فری ولت هم ثبت نام نمایید.

بعدا درمورد freewallet و چند کیف پول دیگر یک آموزش قرار خواهم داد.

نکته: حتما بعد از ساختن اکانت ایمیل خود را تایید کنید و رمز دو مرحله ای را فعال نمایید. سپس به پشتیبانی درخواست آنبلاک کردن حساب خود را بدهید تا بتوانید ارز استخراج شده را به کیف پول خود انتقال دهید.