2019/08/16 at 12:50ب.ظ

آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر

قبل از شروع آموزش بهتر است توضیحات زیر را بخوانید

در حال حاضر بیش از 2000 ارز دیجیتال در دنیا وجود دارد که معرفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیتکون هست. امروز که این آموزش را ارسال میکنم قیمت هر بیتکوین بیش از 7900 دلار چیزی معادل 122 میلیون تومان هستش

ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و به صورت مجازی و با تکنولوژی بلاکچین تبادل و منتقل می شوند. در صورتی که شما بیتکوین داشته باشید می توانید در کیف پول شخصی خودتون یا والت خودتون پول رو نگه داری کنید و هر زمان که خواستید به واحد پولی دیگه تبدیل کنید و یا به افراد دیگر بفروشید.

اما بیتکوین چگونه بدست می آید ؟؟

راه اول خرید بیتکوین به قیمت روز می باشد که بسیار گران نی باشد مخصوصا با ارزش پول ایران

راه دوم استخراج بیتکوین یا ماین کردن بیتکوین می باشد که نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی دارد. هزینه برق برای تولید و استخراج 1 بیتوکین در حال حاضر چند ده میلون می باشد. به غیر از هزینه برق شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری ماینینگ هستید که این تجهیزات در صورتی که بتونید داخل ایران تهیه کنید بسار پر هزینه و گران هستند. به غیر از این مسائل شما نیاز به اینترنت و برق پایدار دارید. بنابراین نتیجه میگیریم ماینینگ یا استخراج بیتکوین در ایران برای هر شخصی مقدور و به صرفه نخواهد بود.

اما امروز یک راه بی دردسر و بدون هزینه و رایگان برای ماین کردن بیتکوین به شما آموزش میدهیم. در این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از سی پی یو کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام می شود و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد.

آیا با یک کامپیوتر خانگی مگر می شود بیتکوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم 15 تا 50 میلیون تومانی بسیار تفاوت دارد اما با این روش شما در یک استخر استخراج به همراه کاربران دیگر شرکت می کنید و به اندازه مشارکتتون پاداش میگیرید. با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصد دریافت می کنید.

این سیستم توسط یک مرورگر ساده انجام می شود و شما همراه با وبگردی بیت کوین هم استخراج می کنید. این مرورگر هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است. فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده می کنید و مشغول وبگردی هستید عملیات استخراج بیتکوین رو هم فعال کنید.

در حال حاضر این روش یکی از بهترین روش های رایگان استخراج بیتکوین هست، به این نکته توجه کنید که پیشبینی شده قیمیت بیتکوین در سال جاری تا 10000 دلار افزایش خواهد داشت و با توجه به ارزش دلار در کشور ما چه رقم بزرگی خواهد شد. شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هاتون میتونید سرمایه خوبی برای خودتون پس انداز کنید.

برای شروع باید چکار کنید ؟

در این سیستم برخلاف خیلی از سیستم های دیگر به هیچ عنوان و در هیچ مرحله نیاز به پرداخت وجهی نیست. پس شما با سرمایه 0 هم به راحتی می توانید کار کنید.

شما با نصب این مرورگر در لب تاب یا کامپیوتر های شخصی خود به راحتی می توانید بیتکوین بدست آوردید
نکته: در گوشی های اندروید هم این امکان وجود دارد اما در نسخه ویندوز این مرورگر سرعت ماین 8 برابر سریع تر است و همچنین میدانید که به لحاظ سخت افزاری سیستم ها بسیار قوی تر از گوشی ها هستند.

مصرف اینترنت مرورگر برای ماین کردن خیلی خیلی کم هست و نیاز به اینترنت پر سرعت هم ندارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید دانلود مرورگر و وارد شدن به ایمیل تون برای ساخته شدن یک حساب کاربری و ثبت بیت کوین هاتون در اون هست

برای دریافت بیت کوین ها نیاز به یک کیف پول بیت کوین دارید که در ادامه آموزش ساخت کیف پول رو قرار میدیم. تبدیل بیتکوین از کیف پول به ریال هم توسط چند سایت داخل ایران انجام می شود و شما می توانید به راحتی بیت کوین خود را بفروشید.

آموزش دانلود برنامه و ساخت اکانت

خب بریم سر اصل آموزش. فیلم آموزش هم در انتهای این این مطلب قرار دارد.
برای ثبت نام و دریافت برنامه ابتدا با کامپیوتر خود وارد سایت زیر بشوید.(با ف یلتر شک ن برید)? فقط برای دانلود نیاز به فیل تر شکن هست و برای استفاده نیاز نیست.

دانلود

پس از باز شدن سایت روی دکمه آبی رنگ دانلود کلیک کنید تا فایل برنامه شروع به دانلود بشود. پس از اتمام دانلود بر روی آن بزنید تا نصب برنامه بشود. این برنامه در واقع یک نسخه سفارشی از بروزر گوگل کروم هست شما می توانید برای وب گردی هم از اون استفاده کنید. بعد از نصب، برنامه باز می شود.

پس از باز شدن بر روی علامت دایره نارنجی ای که بالا سمت راست هست کلیک کنید ( داخل فیلم مشخص هست) تا قسمت مربوط به استخراج بیت کوین اجرا بشه. حالا دستگاه شما شروع به ماین کردن می کند و سرعت ماین سیستم خودتان را در پایین صفحه با واحد H/S می توانید ببنیید که این عدد بستگی به قدرت سیستم شما دارد.

البته با تجوه به تجربه و تستی که انجام دادم این عدد حداکثر 300H/S می شود. اولین کاری که حالا باید انجام بدید این هست که بر روی علامت سه خط در بالا سمت راست بزنید و گزینه sign in را کلیک نمایید و با اکانت جیمیل خودتان وارد برنامه بشوید تا بیت کوینی که استخراج می کنید در حسابتان باقی بماند. یک نکته شما می توانید همزمان این برنامه را روی چند سیستم نصب کنید و با یک اکانت شروع به ماین کردن بکنید. به این شکل همه بیت کوین هایی که از همه سیستم ها بدست می آورید توی یک اکانت ریخته می شود و سریعتر می توانید بیت کوین بدست بیارید.

کانال تلگرام و آموزش های بیشتر

 

کانال تلگرام و آموزش های بیشتر

 

برچسب ها