2017/04/18 at 1:21ب.ظ

دلیل تفاوت زیاد قیمت ممبر واقعی در یک چیز است؛ کلاه برداری

در کل چند نوع ممبر گیری داریم که در ادامه توضیح می دهیم.

  • یک روش نمایش بنر تبلیغی شما در سایر کانال ها می باشد که به تبلیغات گسترده معروف است. این روش تبلیغ یک روش خوب ولی گران قیمت است. در این روش به ازایه هر هزار بار بازدید از بنر شما بین 1700 تا 3000 تومن دریافت می شود و برای گرفتن هزار ممبر باید چند صد هزار تومان هزینه کنید.
  • تبلیغ به روش نوتیفیکشین که با ارسال تبلیغ کانال شما به موبایل افراد ایرانی عضو گیری انجام می شود.
  • تبلیغ به روش پوش یا پاپ آپ که قیمتی پایین تر از نوتیفیکشین دارد.
  • عضو گیری به روش اجباری؛ این روش  از طریق برنامه های غیر رسمی تلگرام صورت میگیرد و این نرم افزار ها به دلیل داشتن دیتابیس کاربران می توانند کاربر خود را به اجبار عضو یک کانال کنند و قیمتی کمتر از پوش دارد.
  • عضوگیری از طریق برنامه های دریافت ممبر. در برنامه بازار شما چندین برنامه مختلف برای خرید ممبر و فالور اینستاگرام می بینید. در این روش شما وارد برنامه شده و در ثبت نام می نمایید. با ورد به برنامه به شما کانال های مختلفی نمایش داده می شود. شما با عضو شدن در این کانال ها می توانید سکه جمع کنید و با آن سکه ها می توانید کانال خود را برای عضو شدن در برنامه قرار دهید تا سایرین هم عضو کانال شما بشوند و سکه بگیرند. حال مشکل اینجاست که افراد استفاده کننده از برنامه تنها به این دلیل عضو کانال شما می شوند که سکه بگیرند تا برای کانال خود ممبر بخرند. ضمنا می توانید خودتان سکه بخرید و نیاز به عضو شدن در کانالی نداشته باشید. در بیشتر این برنامه ها حتی فرد عضو شونده وارد کانال نمی شود و هیچ پستی را هم نمیبیند و فقط بر روی گزینه “عضو می شوم” میزند و سپس کانال بعدی. این نوع عضو گیری ارزان و نزدیک به قیمت ممبر فیک است و پایین‌ترین بازدهی را دارد.

اکنون که با روش های افزایش ممبر بهتر آشنا شدید می فهمید که چرا بعضی ها برای 1000 نفر ممبر واقعی قیمتی در حدود 30 هزار تومن را دریافت می کنند.

مطمئن باشید آن ها یکی از چند راه زیر را پیش میگیرند:

  1. بجای ممبر واقعی به جا ممبر مجازی و فیک می دهند.
  2. برای شما یه بنر غیر اخلاقی ساخته و در گروه ها و کانال های غیر اخلاقی تبلیغ می کنند.
  3. بجای عضو گیری از طریق نوتیفیکیشن و یا پوش از طریق برنامه‌هایی مثل “تله ممبر” و “ممبر بگیر” استفاده می کنند.
  4. از شما پول میگیرند و فرار می کنند.

پس به قول قدیمی ها “هیچ ارزونی بی دلیل نیست و هیچ گرونی بی حکمت نیست”

امروز سعی کردیم تا مطالب را کاملا روشن برای شما عزیزان توضیح دهیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

برچسب ها