2017/07/28 at 10:04ق.ظ 13 نظرات

استفاده همزمان از چند تلگرام

با سلام خدمت شما عزیزان تلگرامی

شاید بعضی از شماها چند سیم کارت و یا شماره مجازی داشته باشید و بر روی همه آنها تلگرام را نیز فعال کرده باشید. برای داشتن چند تلگرام روی گوشی، فقط کافیست که چند برنامه تلگرام غیر رسمی را نصب نمایید و مانند تلگرام رسمی شماره موبایل خود را در آنها بزنید. تا حالا فکر کرده اید که چرا تلگرام برنامه غیر رسمی دارد ولی وایبر ندارد؟ دلیل آن این است که تلگرام یک نرم افزار سورس باز است و شرکت تلگرام کد هسته نرم افزار خود را در سایتش قرار داده و برنامه نویس ها با طراحی یک پوسته می توانند از هسته تلگرام استفاده کرده و نرم افزار خود را تبدیل به تلگرام و به سرورهای آن متصل نمایند. برنامه دیاگرام از این نوع برنامه هاست.

حالا برویم سراغ آموزش استفاده از چند تلگرام بر روی کامپیوتر

برای استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام بر روی رایانه شما می توانید از برنامه هایی که جدیدا در اینترنت منتشر شده اند مانند “تلگرام پلاس” یا “آی گرام” استفاده نمایید. ولی می خواهیم به شما آموزش استفاده از نرم افزار اصلی شرکت تلگرام را بدهیم که هم تعداد نامحدودی اکانت می توانید داشته باشید و هم اگر وسواس دارید دیگر خیالتان از امنیت اطلاعات خود راحت می شود.

در ابتدا باید نرم افزار تلگرام را از سایت اصلی آن دانلود و نصب نمایید. بعد از نصب و فعال کردن اکانت اول خود بر روی آن مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول

بر روی شورت کات تلگرام روی دسکتاپ خود کلیک راست نمایید و گزینه open file location رو کلیک نمایید تا محل نصب تلگرام باز شود.

مرحله دوم

در پنجره باز شده چند فایل و پوشه وجود دارد. اکنون کافیست که شما فایل Telegram.exe را کپی و مثلا در داخل درایور C پوشه ای به نام telegram2 ساخته و در آنجا قرار دهید.

چند تلگرام بر روی کامپیوتر

مرحله سوم

اگر از ویندوز های 8 به بالا استفاده می کنید حتما هر دو فایل تلگرام خود را اصطلاحا “run as administrator” نمایید. برای این کار بر روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Properties را کلیک نمایید.

 

از پنجره باز شده به تب دوم یعنی Compatibility رفته و گزینه Run this program as an administrator را تیک زده و سپس بر روی Ok کلیک نمایید.

 

برای هر یک از تلگرام های اضافی باید این عمل را انجام دهید. همانگونه که در تصویر زیر می بینید من 4 پوشه ساخته ام و می توانم تا 4 تلگرام را همزمان استفاده کنم.

 

 

آموزش ما همینجا به پایان رسید. امیدوارم این آموزش مورد پسندتون واقع شده باشه. لطفا در نظرات آموزش های پیشنهادی خودتان را بنویسید.

 

دلیل تفاوت قیمت ممبر واقعی

برچسب ها
13 نظرات
  1. mohamadreza

    سلام ممنون بابت آموزشتون من همه کار رو کردم اما چرا هر بار که داخل تلگرام حساب دومم میشم یه فایل اضافه میشه تو پوشه به اسم log-start0 log-start1 log-start2 .و همینطور عددش بیشتر میشه به ترتیب . چیکار کنم این فایل ها باز نشه ؟

    پاسخ
    1. admin

      سلام
      یکبار تمام فایل ها و پوشه ها رو بجز فایل اجرایی تلگرام پاک کنید و دوباره وارد حسابتون بشید.

      پاسخ
  2. بهرام

    واقعا این آموزش عالی بود
    و خیلی به کارم اومد
    من دیگه بیخال دو تلرگام شده بودم
    آفرین

    پاسخ
    1. admin

      خوشحالیم که مفید بوده

      پاسخ
  3. بهنام

    سلاممن هرکاری میکنم وارد نمیشه next ک میزنم وارد نمیشه …مشکلش چیه

    پاسخ
    1. admin

      سلام وقت بخیر.
      مشکل از فیل تر شکنتون هست. از متصل بودنش مطمئن بشید

      پاسخ
  4. حسین

    بابا تو دیگه کی هستی.بهترینییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.عاشقتم………………………………………….

    پاسخ
    1. admin

      خوشالیم که تونستیم کاری انجام بدیم

      پاسخ
  5. مهدی

    سلام واقعا از این آموزشتون سپاسگذارم
    دمتون گرم
    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    پاسخ
    1. admin

      سلام وقت بخیر
      ممنونم که براتون مفید بود

      پاسخ
  6. ffffff

    من خیلی وقته نصب کرده بودم با یک اکانت اما الان میخوام با دو تا اکانتم بر روی تلگرام کامپیوتر کار کنم میشه یه راهنمایی بکنین که لازمه حتما حذفش کنم دوباره توضیحاو انجام بدم یا در این حالت هم میشه لطفا کامل بگین ممنون

    پاسخ
    1. admin

      سلام
      نیاز نیست قبلی پاک بشه. فقط طبق آموزش یه کپی از فایل تلگرام رو در پوشه دیگه کپی و اجرا کنید

      پاسخ
  7. mohammad

    بسیار عالی ممنون از شما ?

    پاسخ

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.